tiiiisdag ! :D

Tjeeeena bloggen!


En helt okej skoldag idag , älskar tisdagar för då är vi i köket och det är så jävla underbart .
Man känner sig så fri och man rensar alla sina tankar när man bara står där och hackar.
Men jaa inget speciellt har hänt idag faktiskt bara tagit det lugnt .

Har inget att skriva faktisikt men ja skolan imorgon om jag orkar hahah
jo förrensent jag börjar faktiskt bli lite sjuk känner jag =/ jävla vinter säger jag bara
men ja ska upp till mitt rum klä mig varmt och koka upp en varm kopp te och bara njuta av mitt ensamma sällskap.

Mitt comviq har gått ut också , laddar nog på det inom kort tid (:


Så ja sköt om er busgungar


xoxoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0