Sandra tycker till

gud asså jag tänkte på det igår när jag , micke och min syster skulle handla så sa micke ( min bror )
ta något gott och äta .
GISSA VAD HON TAR ? ;o
jo chokladcigaretter , tänk en 6 åring tar något sån istället för typ snickers eller mars (?)
men ja iallafall fick hon ju inte ta dem för mig för det kändes helt fel att köpa dem speciellt till min syster .
asså egentligen förstår jag inte detta med barn som ska leka att dem röker eller att människor ska producera så små barn att börja röka och är det inte fegt att dem går till de minsta som inte förstår något?
Tycker välrden har blivit så jävla sjukt asså.
Själv röker jag men fastnade när jag var 14 år jag ångrar det men nu är jag fast men jag vill verkligen inte att min syster ska börja röka så alla ni som jobbar med cigaretter håller er borta från BARN !
men nu ska jag fixa mig .





pussas .


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0